شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات در شهر


((  اطلاعیه ))

شهرداری نراق با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان دلیجان قصد برگزاری  یک دوره 35ساعته آموزش امداد و نجات را برای جوانان و نوجوانان علاقه مند شهر دارد  . در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر بین المللی امداد و نجات  اعطا می گردد .

احداث پایگاه  امداد جاده ای در شهر نراق از برنامه های  جمعیت هلال احمر  شهرستان  دلیجان می باشد که  4000 متر زمین به آن  ابتدای گردنه نراق اختصاص داده شده و قرار است  تا پایان سال 93  این پایگاه امدادی به بهره برداری برسد .

 جذب و آموزش جوانان  در این مدت کمک خواهد کرد تا زمانی  که پایگاه به بهره برداری می رسد نیروی  انسانی آن هم از  بین شهرندان نراقی تامین گردد .


 کلیه علاقه مندان می توانند با در دست داشتن دو قطعه عکس ، کپی مدارک شناسایی ( شناسنامه و کارت ملی ) و مدرک تحصیلی به واحد دبیرخانه شهرداری نراق مراجعه نمایند . زمان برگزاری دوره  متعاقبا اعلام می گردد .

ملاقات شهردار و پرسنل شهرداری نراق باامام جمعه


شهردار نراق به اتفاق پرسنل شهرداری  با امام جمعه شهر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حیدری در بیتشان دیدار کردند .

در ابتدای این ملاقات  مرادی شهردار نراق ضمن تشکر از حضرت حجت الاسلام حیدری برای قبول این  دعوت و حمایت های  پی در پی معنوی از پرسنل  خدوم شهرداری، گزارشی از برنامه های آتی شهر  در حوزه فرهنگی و عمرانی ارائه وازایشان  درخواست کردند  مدیریت شهری را برای رسیدن به این اهداف همچون گذشته یاری رسانند .

مرادی در ادامه دیدار بیان داشتند :  تجربه با ما ثابت کرده  هرگاه مسئولین اجرایی  دستشان را  از دست روحانیت پیرو خط امام و رهبری جدا کنند قطعا به انحراف  کشیده خواهند شد ،به همین دلیل استدعا داریم مدیریت شهری را از نقد های عالمانه و دلسوزانه خود بی نصیب نگذارید که قطعا  تذکرات و امر به معروف  و نهی از منکر کردن ها به درد دنیا و آخرت همه  خواهد خورد . ایشان در ادامه به این نکته اشاره کردند که  با مشورت  و پژوهش  و مشاوره با متخصصان  و کارشناسان برنامه ریزی شهری مدل توسعه  پایدار و متوازن  برای چهار سال آتی  شهر تعریف کرده ایم .   یکی از شاخصه های اصلی این مدل  درون زا  بودن آن است که در آن  به نقش مردم  در احیاء و آبادانی  ساکنان   شهر  توجه جدی شده است،  لذا باید مشارکت مردم در اداره امور شهر هر روز بالاتر از گذشته  شود تا اهداف توسعه پایدار محقق گردد .       

حضرت حجت الاسلام حیدری در پایان ضمن تشکر از خدمات شهردارو شهرداری اشاره کردند انصافا زمانی که  کیفیت خدمات ارائه شده در نراق را با دیگر شهرهای استان که بضاعت مالی خوبی هم به نسبت نراق  دارند مقایسه می کنیم متوجه می شویم  که در نراق با دست خالی کارهای بزرگی انجام شده است  و اگر امروز استاندار مرکزی که فردی مطلع و کارشناس است  در جلسه شورای اداری شهرستان از مدیریت شهری نراق تعریف  می کند نشان از موفقت  تمامی پرسنل شهرداری و شورا است . ایشان  صبر وحوصله و صعه صدر را لازمه کار کردن در شهرهای کوچک دانستند و یاد آور شدند  باید اتکای همه ما به خداوند متعال باشد .  حجت الاسلام حیدری در  پایان  این دیدار نگاه فرهنگی به مسائل شهر را از نکات قابل توجه مدیریت شهری برشمرده و خواستار ادامه برنامه هایی از این دست   بخصوص برای جوانان و نوجوانان شدند .