ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
اطلاعیه
((شهر زیبا ،سالم و توسعه یافته محصول شهروند مسئولیت پذیر است ))
بدینوسیله به استحضار می رساند شهرداری در راستای برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با شهروندان و بالا بردن ضریب مشارکت آنها در مدیریت شهر اقدام به ایجاد پل های ارتباطی ذیل نموده ، لذا شهروندان علاقه مند می توانند هرگونه انتقاد ، پیشنهاد وطرح شکایتی رابه روش های مختلف زیر طرح و نتایج حاصل از پیگیری آن را ظرف مدت یک هفته دریافت نمایند.
1 – قرار دادن در صندوق مخصوص انتقادات و پیشنهادات ( ورودی ساختمان اداری شهرداری )
2 – درج در سامانه پیامک شهرداری به شماره 300032644463230
3 – درج در وبلاگ روابط عمومی شهرداری به آدرس : http://citynaragh.blogsky.com/
4 – ارسال به ایمیل شهردار : moradi_naraghi1351@yahoo.com
5 – مراجعه حضوری به واحد روابط عمومی شهرداری در ساعات اداری همه روزه
6 – تماس با شماره تلفن های 44463230و 44463178 و 125 و 137
7 – ارسال فاکس به شماره 44463232- 086
روابط عمومی شهرداری نراق