شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

شهر تاریخی نراق مستعد اجرای طرح های گردشگری و کانون فعال در جذب گردشگر


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در دیدار با شهردار نراق اظهار کرد: شهر تاریخی نراق در آینده یکی از کانون های فعال جذب گردشگر خواهد بود و مستعد اجرای طرح های گردشگری است.
یکی از برنامه های مدیران ارشد استان مرکزی در آغاز کار در سال جدید، دیدار با مدیران دستگاههای اجرایی و ارائه راهکارهای نو برای اجرای بهتر امور و تحقق اهداف سازمانی می باشد.
در همین راستا معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مرکزی در دیدار با شهرداران شهرهای استان که اغلب بصورت انفرادی به حضور رسیدند، راهکارهای لازم برای مدیریت بهتر امور شهری و اجرای طرح های سرمایه ای بصورت مشارکتی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان را به آنان ارائه نمود.
عزیز فیلی در دیدار با مرادی شهردار نراق، گزارش مکتوب  ستاد اجرایی تسهیلات نوروزی شهر نراق را دریافت و در جریان اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقاء پتانسیلهای گردشگری این شهر قرار گرفت. 
وی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده توسط شهرداری نراق اظهار داشت: شهر تاریخی نراق مستعد اجرای طرح های سرمایه ای در بخش گردشگری است و در آینده به کانون فعال در جذب گردشگر تبدیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی حضور دبیر دوم سفارت سوییس و کاردار سفارت اسپانیا در ایام تعطیلات نوروز در شهر تاریخی نراق را حاصل تلاش جمعی دست اندر کاران گردشگری دانست و گفت: حضور گردشگران خارجی و نراقیهای مقیم خارج کشور در ایام تعطیلات نوروزی حاصل اقدامات و تلاشهای چند ساله متولیان امور به ویژه شهرداری نراق در حفاظت از بافت و بنا های تاریخی و همچنین جلوه بخشیهای خاص به بناها و معابر بخش قدیمی این شهر است.
فیلی افزود: مدیریت شهری نراق می تواند با توجه به مزیت های گردشگری این شهر، گام های بلندی در جهت توسعه پایدار و  جذب و  ماندگاری گردشگر در این استان بردارد.
وی تصریح کرد: با توجه به وجود جاذبه های گردشگری در منطقه جنوب شرق استان مرکزی، توجه به این پتانسیل مهم می تواند در تحول  اقتصادی منطقه بسیار اثرگذار باشد.
گفتنی است: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در این دیدار قول مساعد داد هر چه سریعتر طرح جامع شهر نراق که رویکرد گردشگری دارد  به دستگاه های متولی از جمله شهرداری ابلاغ گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد