شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

جشن انقلاب در سالن کتابخانه امیر المومنین شهر نراق برگزار گردید



روز سه شنبه 20 بهمن با حضور جمعی از مسولین ، خانواده معظم شهدا، روحانیون و شهروندان جشن بزرگ انقلاب در سالن کتابخانه عمومی امیر المومنین شهر نراق برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم  مرادی شهردار نراق ضمن خیر مقدم به حاضران  و تبریک ایام الله دهه فجر یادی کرد از حضرت حجت الاسلام حیدری امام جمعه فقید شهر که دست تقدیر و سرنوشت موجب شد ما برای اولین بار بعداز انقلاب این جشن را بدون حضور ایشان برگزار کنیم .   

شهردار نراق درادامه بیان داشت : وظیفه دارم از افراد موثر شهردر این جشن ملی به نمایندگی از طرف مردم شریف و شهید پرورشهر نام برده و تقدیر و تشکر نماییم .

ایشان در ادامه گفت : باید یاد کنیم ازحضرت حجت الاسلام جناب آقای دکتر خیری به لحاظ مدیریت جهادی و ارزشی که طی سه دهه تلاش و دو دوره مسئولیت دانشگاه آزاد واحد نراق داشتندوتلاش های ایشان وهمکارانشان منجر به موفقیت های بین المللی این واحد شده و اولین پتنت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی توسط این واحد ثبت گردیده و اختراع دستگاه  فیلتراسیون و جناب سرگرد شریفی و کلیه بسیجیان شهر نراق و اعضای خانواده شهیدان  محمودی که کنگره سردار شهید کاظم محمودی را به بهترین شکل ممکن  در شهر برگزار کردند و جناب آقای حاج عزیز فروغی شهروند فرهیخته ای که چهار دهه عمر با برکت خود را صرف تعلیم و تعلم ، مدیریت اداری مالی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق ، سه دوره عضویت شورای اسلامی شهر و در حال حاضر عضو فعال خیرین سلامت و مدیریت ساخت درمانگاه خیر ساز برادران فروغی و ساخت خانه پزشک و اورژانس 115 هستند و جناب سروان پسندیده فرمانده کلانتری 13 شهر نراق به لحاظ برقراری نظم و امنیت در شهر که لازمه توسعه پایداراست .

 شهردار نراق در پایان ضمن تشکر از عوامل اجرایی برگزاری جشن گزارشی از فعالیت های شهرداری در طول سال 94 ارائه ودرپایان از شهروندان  درخواست کردند برای تسهیل در انجام پروژه های عمرانی نسبت به پرداخت به موقع سهم عوارض خود اقدام نمایند .

.در ادامه مراسم حضرت حجت الاسلام فروغی امام جمعه موقت و رییس حوزه علمیه الغدیر شهر نراق با ذکرخاطراتی از دوران مبارزه با نظام ستم شاهی به این نکته اشاره کردند که اگر امروز این نظام صاحب اقتدار و آبرو است به برکت مجاهدت و ایستادگی امام راحل و یاران او است که برای احیای اسلام ناب محمدی  قیام کردند و کاخ ظلم و ستم 2500 ساله شاهنشاهی را فرو ریختند . 

در پایان این مراسم هم با تقدیم لوح و هدایایی از دو خانواده شهید شهر و جمعی از شهروندان و جوانان  نمونه و نخبه  تقدیر و تشکر بعمل آمد .