شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

سرقت کتیبه مجموعه آب انبار و حسینه حاج عبد الباقی


کتیبه سنگی حاوی اطلاعات سال ساخت  سال بنا و واقف  مجموعه تاریخی حاج عبد الباقی نراق بامداد روز دوشنبه مورخ 2/9/94  توسط باند سارقان اشیاء عتیقه سرقت شد .

ساعت چهار بامداد روز دوشنبه همسایگان این مجموعه تاریخی متوجه سروصدای خاصی در محل آب انبارتاریخی شده که با هوشیاری متوجه می گردند چهارنفرسارق در حال سرقت کتیبه آب انبار هستند . در ادامه یک نفر از چهار سارق را در محل  دستگیر و تحویل عوامل انتظامی کلانتری 13 داده و سه نفر دیگر از سارقان با سنگ  موفق به فرار می شوند .  

سرهنگ هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان با شنیدن این خبر سریعا خود را به شهر نراق رسانده وبا اقدامات پلیسی موفق می شود از طریق سارق دستگیر شده  با سارقان در حال فرار تماس برقرار کرده وآنها را مجاب کند سنگ  را برگردانند .  

در نهایت سارقان فراری سنگ را در حاشیه جاده نراق به اردهال بیست کیلومتری نراق رها کرده که عوامل انتظامی کلانتری 13 به محل مراجعه و ضمن یافتن سنگ آن رابا خود به محل کلانتری می آورند. پرونده این سرقت به همراه سارق دستگیرشده ازطرف دایره آگاهی انتظامی شهرستان به دادگستری شهرستان ارجاع می گردد که درحال بررسی وکشف سرنخ هایی از شبکه سرقت اشیاء عتیقه هستند .

چندین سال قبل نیزکتیبه سر درب آب انبار بازار نراق به همین شیوه سرقت شدکه امید است با جدیت دستگاه قضایی عوامل این باند در کشور و شهر نراق دستگیر وبه سزای اعمال پلید خود برسند .

شهرداری نراق وظیفه خود می داند بدینوسیله ازهمشهریان عزیزی که با هوشیاری کامل اجازه این سرقت را نداندوازعوامل انتظامی به ویژه فرماندهی محترم انتظامی شهرستان جناب سرهنگ هاشمی و فرمانده کلانتری جناب سروان پسندیده تقدیر و تشکر نماید .

   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد