شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

بازدید نماینده مجلس از دو پروژه حیاتی شهر نراق


در تاریخ 16 /5/94 حجت الاسلام سلیمی در معیت شهردار نراق جناب آقای مرادی از دو پروژه حیاتی شهر نراق بازدید کرد .

حجت الاسلام سلیمی هدف از بازدید  خود را بررسی  نحوه پیشرفت پروژه ها  و عرض  خسته نباشی به مدیران شهری و شهرستان عنوان کرد.

 دکتر سلیمی طرح آبرسانی  به شهر نراق را از طرح های اساسی حوزه انتخابیه خود در شهرستان دلیجان برشمرد و اعلام داشت در حال حاضر شهرستان های محلات و دلیجان و شهر نیمور مشکلات آب شرب آنها با انتقال سر شاخه های دز تا حدودی حل شده و تنها نگران شهر نراق بودیم که بحمد الله  با حفر چاه و تخصیص اعتبارات ماده 180 و اخذ کمک از وزیر محترم  نیرو در قالب اعتبارات تنش آب ، انتقال آب به شهر نراق انجام شده و اکنون شهروندان نراقی از نعمت آب شرب این چاه  بهره مند شده اند  و منبعد نگرانی بابت قطع آب شرب خود  نخواهندداشت و برای  احداث مخزن و اجرای  باقی مانده خط نیاز به بودجه است که حتما پیگیری  می کنیم  تا طرح تکمیل گردد .

دکتر سلیمی در بازدید از  اجرای طرح دو بانده شدن محور دلیجان به نراق ضمن تشکر از اکیپ اجرایی حاضر در محل  گزارشی از پیشرفت کار دریافت و یادآور شدند مقرر گردیده است  حداقل سه کیلومتر از  این محور از طرف نراق امسال آسفالت شود  و برای ادامه آن هم باید تلاش کنیم اعتبار لازم از طریق کمیته برنامنه ریزی شهرستان و ماده 180 و ملی تخصیص یابد .

مرادی شهردارنراق در طی این بازدید ضمن تشکر از مساعدت های نماینده مجلس شورای اسلامی در به نتیجه رسیدم این پروژه ها  به نمایندگی از طرف شهروندان نراقی  از  تلاش های معاونت محترم امور عمرانی استانداری مرکزی جناب آقای مهندس زندیه وکیلی ،  فرماندار محترم  شهرستان دلیجان جناب آقای دکتر فدایی ، رئیس  محترم آبفای شهرستان جناب آقای مهندس فاضلی ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان جناب آقای مهندس خلیلی ، مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان جناب آقای نصر الله نژاد و جناب آقای مهندس عسکری رئیس اداره راه و شهرسازی دلیجان  تقدیر و تشکر نموده، ابرازامیدواری کردند با درایت نماینده محترم مجلس و مدیران دولت خدمتگذار در آینده نزدیک کام تلخ شهروندان نراقی  به ویژه در بحث جاده نراق به دلیجان شیرین خواهد شد .  

نظرات 4 + ارسال نظر
ف.م پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 10:36

فکر نمی کنید ایشون الان به بهانه تبلیغات برای دور بعد این گونه رفتار می کنند .

دوست شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:00

ضمن تشکر از همه مسئولین به ویژه جناب مرادی پیشنهاد می کنم حالا که وضعیت آب شرب شهر خوب شده سهمی هم به مجتمع دامداری اختصاص دهید . دامداران این منطقه دچار مشکل تهیه آب هستن .

سلام . اعضای شورای شهر به جد دنبال رفع مشکلات مجتمع دامداری از جمله تخصیص آب هستن . جهاد کشاورزی باید این منطقه را به عنوان یک مجتمع قانونی ساماندهی کند تا دیگر دستگاه های خدمات رسان بتوانند وارد شود . هفته گذشته جلسه ای در شهرداری داشتیم و این موضوع توسط ریاست محترم شورای شهر پیگیری شد .آب و فاضلاب هم موافقت کرده برای تخصیص امیدوارم به زودی با پیگیری دوستان شورای شهر و فرماندار محترم مشکل مرتفع گردد .

ali شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:54

سلام. امیدوارم جاده نراق هرچه زودتر تکمیل شود و جاده نراق به اردهال هم شروع گردد . خیلی ها در این جاده عزادار شدن

سلام علی .چهار بانده شدن جاده کاشان به دلیجان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته دیر یا زود باید این طرح انجام شود . طبق اطلاع رسیده امسال مطالعات نراق به اردهال انجام شده و از سال دیگر انشا الله عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد .

قجری شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:06

سلام
حضور تو اعتماد زمین است
با سهمی از تنهایی و عشق......:گل
راستی آسمون تصاویرتون خیلی قشنگه آبی ابی آبی
رنگ دریا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد