شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

احداث پارک محله ای (قاضی ) در بافت تاریخی

  در راستای حمایت از ساکنان بافت تاریخی و برگشت شهروندان  به این بخش از شهر که  به تبع آن احیای  بافت تاریخی با ارزش شهر را به همراه خواهدداشت  واحد خدمات شهری شهرداری  احداث دو پارک محله ای را از ابتدای سال 93  در برنامه کاری خود قرار داده بود که به لطف الهی با  رفع مشکلات تملک زمین ،بازگشایی معابر منتهی به پارک ،  کاشت نهال ،  جدول گذاری و نصب وسایل بازی کودکان  پارک محله ای قاضی با صرف اعتباری بالغ بر50 میلیون تومان  آماده بهره برداری شهروندان عزیز نراقی و میهمانان  این بخش تاریخی شهر گردید . حسین عطالهی مسئول خدمات شهری شهرداری با اعلام این خبر افزود  احداث سرویس بهداشتی ،نور پردازی ، نصب آب سردکن ، نصب ست های  ورزشی از جمله اقداماتی است که انشاء الله تا پایان سال در دستور کار واحد خدمات شهری  قرار دارد .

 ایشان افزود دومین پارک محله ای بافت تاریخی (پشت مسجد جامع)  را هم در حال طراحی و خرید تجهیزات آن می باشیم که امید است تا پایان سال 94 بخشی اعظم آن محقق  و آماده بهره برداری قرار گیرد .   

نظرات 2 + ارسال نظر
غفاری سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 20:28

جناب مرادی .اندیشه سترک و تلاش خستگی ناپذیرتان را در کنار همه کمبود ها و ناملایمات می ستایم برای جنابعالی و تمامی پرسنل سخت کوش شهرداری آرزوی سلامتی و توفیق بیشتر دارم . خداوند یاورتان و دعای خیر اهالی بدرقه راهتان .

سلام جناب غفاری عزیز . محبت دارید .

هادی دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 19:52 http://chalnakhjir.blogfa.com

سلام.تقدیر و تشکر بابت زحمات شما و همکاران محترم در واحد خدمات شهری.

سلام علیکم . مرم نراق لایق خدماتی به مراتب بهتر از این هستن . اما توان ما محدود است که باید با بزرگواری خود گذشت نمایند .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد