شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

ادای احترام جمعی از پیشکسوتان ورزش باستانی به مقام شامخ شهدای شهر


 

جمعی از پیشکسوتان ورزش باستانی  تهران   با هماهنگی صورت گرفته توسط شهرداری عصر روز پنج شنبه با حضور در گلزار شهدای نراق و قرائت فاتحه ضمن تجلیل و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران  اقدام به غبار روبی و گلباران مرقد مطهر بیش از 80 شهید دفاع مقدس نمودند .

در این مراسم مرشد حاج عباس شیر خدا  با خواندن چند رباعی در وصف شهیدان یاد آور شد پهلوان واقعی شهیدان هستند که از  آب و خاک ایران عزیز دفاع جانانه کرده  و مرگ را به تمسخر گرفته و با تقدیم جان خود جاودانه شدند .

سرتیپ خلبان  جلالیان یکی دیگر از پیشکوسوتان ورزش باستانی در این مراسم یاد آور شد به برکت خون شهیدان اکنون ما در قله  اقتدار قرار داریم و دشمن  جرات تجاوز به ما را ندارد چون می داند سلاح ایمان به مراتقب قوی تر از بمب و موشک و تسلیحات نظامی است .

ما از ایران اسلامی وقتی دفاع کردیم که هیچ امکاناتی نداشتیم  اکنون که برکت این نظام پیشرفته ترین امکانات دفاعی و امنیتی را داریم و دشمن خوب  ما را شناخته است و این حرفهایی که می زنند   از روی عجز و ناتوانی است .

پیشکسوتان در ادامه باحضور در سالن ورزش باستانی امیر المومنین شهر نراق  با ورزشکاران  این رشته  دیداری صمیمانه داشتند .

نظرات 2 + ارسال نظر
همشهری شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 09:37

روز درخت کاری نزدیک است امیدواریم باهمکاری شهرداری نراق و دلیجان سرتاسر جاده نراق به دلیجان درخت کاری شود و فضای سبزی کنار جاده ایجاد شود.

سلام همشهری . احداث پارک جنگلی سی هکتاری که در همین مسیر قرار دارد در دستور کار شهرداری است . انشا الله با تعیین تکلیف طرح ورودی شهر این خواسته شما هم محقق خواهد شد .
جلساتی با شهرداری دلیجان پیرامون این موضوع داشته ایم

مهدی جعفری دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 12:05

سلام واحترام دارم خدمت جناب اقای مهندس محمود مرادی تقدیر وتشکر می نمایم از تلاش وزحمات شما که توانای ان را داشتیدکه نراق بعنوان شهر ویژه شناخته شود به شما ومردم شهرمان تبریک می گویم باتشکر

عرض سلام ادب و احترام خدمت جناب آقای جعفری
بحمد الله تلاش های چند سال گذشته نتیجه داد و مسئولین قبول کردند شهر نراق یک شهر ویژه تاریخی ، طبیعی و توریستی است .
شهری که فاضلین نراقی دارد با آن جایگاه علمی که صاحب نظریه ولایت فقیه است باید هم حاکمیت آن را ویژه بداند .
فندانسیون نظام جمهوری اسلامی را در فقه سیاسی شیعه مرحوم ملا احمد نراقی نزدیک 180 سال پیش ریخته است و امروز این حکومت دینی بر روی مدل طراحی ایشان بنا شده است .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد