شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

ملاقات شهردار با دکتر نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی


به گزارش روابط عمومی شهرداری نراق آقای مرادی عصر روز  دوشنبه مورخ 9/10/92 با آقای دکتر نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در دفتر کارشان در تهران ملاقات کردند  .

این ملاقات با هماهنگی قبلی جناب آقای دکتر سلیمی نماینده مردم شهرستان های محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت .

مرادی شهردار نراق هدف از این جلسه را آشنا کردن رئیس سازمان با شبکه شهر های تاریخی کوچک کشور و پیگیری مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص لزوم تهیه طرح جامع ویژه برای شهر های نراق ، بیستون ، نوش آباد ، بشرویه و شوشتر عنوان کرد که می بایست از طریق سازمان موضوع تهیه  طرح های جامع ویژه پیگیری تا تلاش های صورت گرفته در سنوات گذشته عقیم نماند .

 شهردار نراق در این جلسه بیان داشت طرح جامع ویژه نراق طی دو سال گذشته با همکاری مسئولین استان زیر نظر مهندسین مشاور آمود تهیه شده و اکنون مراحل نهایی تصویب خود در شورای عالی شهر سازی و معماری را طی می کند .

آقای دکتر نجفی در این جلسه قول مساعد دادند موضوع شهرهای تاریخی کوچک کشور از جمله این پنج شهر ویژه را به صورت خاص پیگیری نمایند و در پایان از زحمات  چند سال گذشته شهردار نراق که موجب حفظ ساختار تاریخی نراق  شده است تقدیر و تشکر نمودند .  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
....... شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 16:39

سلام،چرا اینقدر مظلومانه تنها نشسته اید؟؟؟

سلام دوست عزیز
دقیقا این کار یک شگرد ارتباطی بود
طرف مقابل از ایشان دور بودم لذا نزدیکترین و متفاوت ترین جا را انتخاب کردم . وقتی صبحت می کردم دکتر تمرکز صرف روی صحبت های من داشت .

نراقی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 11:07

با سلام خدمت اقای مرادی در رابطه با اعلامیه جهت نرخ حمل مسافرین با تاکسی در نراق .خواستم بگویم شما تاکسی های نراق را نشان مردم بدهید وبعد وقت خوب خودتان را جهت قیمت گذاری اعلام نمایید اقای قاسم کریمی جهت بار وکاسبی برای خودش بعپه روستا وشهرهای دیگر ..محمد عظیمی جهت کارهای شخصی خودش در اصفهان وسکونت در اصفهان ..قاسم موسوی پرک درب منزل وتردد شخصی فرزندش ..اکبر عضایی وعباس حسینی جهت کارهای شخصی خودشان ومسافرت وتفریح با دوستان به شهرهای گوناگون ...حالا بهتر نیست وقت خودتان را جهت کارهای بهتری قرار دهید..

سلام شهروند گرامی
کاملا حق با شما است . متاسفانه افرادی که در نراق تاکسی دارند به جز یکی دو نفر هیچکدام متعهد به وظیفه قانونی و عرفی خود نیستند .
تنها ابزار ما برای کنترل آنها فعلا ابطال کارت سوخت آنها است که تا این لحظه مصلحت را در تذکر و اخطار به آنها دیده ایم .
مطمئن باشید ما رفتار خود را بر اساس مطالبات مردم تنظیم می کنیم و با هیچ فردی هم تعارف نداریم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد