شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

برگزاری مراسم معارفه شهردار نراق ( محمود مرادی )

 

امروز سه شنبه 14/8/92 طی مراسمی در سالن کتابخانه عمومی  امیر المومنین شهر نراق با حضور جمعی از خانواده های  معظم شهدا ،روحانیون ، امام جمعه ، فرماندار ،  مسئولین شهرستان دلیجان ، اعضای دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر  و مسئولین شهر نراق ، محمود مرادی حکم انتصاب مجدد خود  به شهرداری نراق را که به امضاء مهندس مقیمی استاندار استان مرکزی رسیده بود را از دست جناب آقای مهندس فرخی مدیر کل محترم دفتر امور شهری  و شورا های استانداری مرکزی دریافت نمود .

در ابتدای این مراسم مجتبی عابدی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضران  طی سخنانی کوتاه بیان داشت : اعضای دوره چهارم شورا با در نظر گرفتن تمامی جهات مدیریتی در شهر نراق که ویژگی ها و مشکلات خاص خود را دارد به اتفاق آراء رای به ابقای آقای مرادی دادند و امیدواریم با درایت ایشان و همکاری و مشارکت شهروندان بتوانیم شهر را به سمت و سوی توسعه مورد انتظار و خواست شهروندان سوق دهیم .

در ادامه حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهر نراق  مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی و توفیق خدمت به این  مردم را یک نعمت بزرگ الهی قلمداد کردند که اگر کوتاهی در آن صورت بگیرد این توفیق از انسان گرفته  و دیگری داده خواهد شد را متذکر  و یادآور شدند طبق  سخن معصوم حکومت اگر  بر مدار حفظ  دین صورت بگیرد تداوم خواهد داشت مانند شهید رجایی رحمت   الله علیه  که یاد و خاطر او هیچ وقت از دل مردم خارج نمی گردد  .  

ایشان در ادامه از اعضای دوره سوم به خاطر زحماتی که در طول 6 سال گذشته  متحمل شدند و از اعضای دوره چهارم به خاطرحسن انتخاب مجددآقای مرادی نیز تقدیر و تشکر نموده و در پایان از همه مسئولین شهرستان و استان درخواست داشتند با توجه به اینکه شهر نراق دارای مشکلات زیاد و درآمد کم است شهرداری  و مسئولین شهری را کمک کنند تا در انجام وظایف خود موفق گردند .

اکبری فرماندار دلیجان در این جلسه شوراها را نماد مردم سالاری  دینی دانست واز مردم شهر نراق به خاطر حضور و مشارکت در انتخاب اعضای دوره چهارم تقدیر نموده و عنوان داشت شهرداریها باید به سمت و سویی بروند که بتوانند بیشترین و بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند .

مهندس فرخی مدیر کل دفتر امور شهر و شوراها در ادامه ضمن تشریح ساختار گذشته و فعلی شهرداریها  ابتدا به جایگاه واقعی شهرداریها در شرایط کنونی کشور اشاره  و تاکید داشتند  شهر حتما باید برنامه مدون  علمی داشته باشد و شهردار باید بتواند با بسیج تمامی امکانات مادی و معنوی محیط زیست افراد را آنگونه بسازد که  شهروندان در آن احساس آرامش و امنیت کنند .

ایشان شهردار نراق  را جزویکی از بهترین شهرداران استان به لحاظ علمی و مدیریتی  قلمداد کردند که  تعصب خاصی به شهر نراق دارد و این می تواند عامل خوبی برای ایجاد انگیزه در شهروندان باشد که با ایشان و همکارانشان و اعضای شورای اسلامی شهر  در جهت ساخت شهر مشارکت نمایند .

در پایان محمود مرادی شهردار نراق طی سخنانی اعلام کرد : مدل توسعه آتی شهر مدل توسه پایدار درون زا همراه با مشارکت فعال شهروندان  خواهد بود  و ما  در این مدل به دنبال ساختن شهری آرامش بخش با حفظ ساختار طبیعی و تاریخی و فرهنگی  خواهیم بود که  کیفیت زندگی در آن به بهترین شکل ممکن ارتقاء پیدا کرده باشد .

ایشان بیان داشت : وزنه نراق اگر در محافل علمی و تخصصی سنگین است که هست علتش غنای فرهنگ اصیل شیعی در این کهن شهر تاریخی است . نراق را با معراج السعاده و فاضلینش می شناسند نه با  میزان ثروتی که تولید کرده و نه حتی با آثار تاریخیش .  نراق را با شهیدان و خانواده های شهدا  جانبازان و ایثار گرانش می شناسند. نراق را با زنان  و دختران با حیا و    محجبه اش  می شناسند .

اینها شاخص های  توسعه هستند که ما برای آنها برنامه  بیست ساله خاص در قالب طرح جامع ویژه تهیه کرده ایم .

 شهردار نراق در پایان  سخنان خود گزارشی از فعالیت ها و اقدامات 5 سال گذشته و برنامه و پروژه های آتی شهرداری ارائه و از همه شهروندان به ویژه خانواده معظم شهدا درخواست کردند برای  حل مشکلات  و کبود ها همه خدمتگذاران به ویژه خادمان خود در شورا و شهرداری را دعا کنند .

نظرات 2 + ارسال نظر
موسوی س م جمعه 17 آبان 1392 ساعت 19:47

با سلام و عرض ارادت خدمت برادر عزیز و گرامی انشاا.. زحمات شما ذخیره اخرت و مورد رضای حق تعالی واقع خواهد شد دعا گوی شما هستم

سلام سید .به دعای خیرتان نیاز مبرم دارم خواهشا دریغ نفرمایید .

هادی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 18:57 http://naragh-hadi.dde.ir

با سلام و عرض تبریک خدمت جناب آقای مهندس مرادی.با آرزوی توفیق روزافزون.

سلام هادی جان از ابراز لطف جنابعالی بی نهایت سپاسگزارم . امیدوارم شاهد موفقیتان در شهر باشم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد