شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

با همه بی مهری ها امسال هم جشنواره جوزغند در نراق برگزار شد!


شهردار نراق در حاشیه برگزاری سه روزه جشنواره سوغات محلی نراق عنوان کرد با همه بی مهر های صورت گرفته توسط  متولیان صنعت گردشگری استان امسال هم با کمک خیرین و همکاری صمیمانه بانوان نراقی جشنواره جوزغند به مراتب بهتر از سالهای قبل برگزار گردید .

مرادی  با اعلام این خبر افزود طی این سه روز  نزدیک به 6000 نفر از شهرهای اصفهان ، دلیجان ، تهران، محلات ، کاشان ، اراک از جشنواره بازدید کردند  که نشان از علاقه گردشگران به اجرای چنین برنامه هایی در کنار دیگر جاذبه های گردشگری نراق است .

ایشان  افزود  ثبت ملی این سوغات  ، شناسایی کارگاه های خانگی ، رفع مشکلات بیمه تولید کنندگان ، تخصیص  تسهیلات بانکی به تولید کنندگان ،  بالا بردن کیفیت  و تنوع در محصولات ، بسته بندی مناسب و بهداشتی از جمله کارهایی است که در دستور کار ما قرار گرفته و سعی خواهیم کرد با کمک همه دستگاه های متولی بخشی از  این مشکلات را تا سال آینده  مرتفع و انشا الله جشنواره ششم را در مقیاس ملی برگزار خواهیم کرد . 

مرادی گفت : امسال  اصحاب رسانه و مطبوعات به ویژه خبرگزاری ایرنا، مهر و  واحد خبر صدا و سیمای استان مرکزی  پوشش خوبی از جشنواره به مخاطبان خود ارائه دادند که قوت قلبی بود برای فعالان این بخش ،  لذا از همه این عزیزان که شهرداری رادربرگزاری مطلوب جشنواره یاری دادند تقدیر و تشکر  می نماییم . 



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد