شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

تقدیر فرماندار شهرستان دلیجان از آتش نشانان شهر نراق


محسن اکبری فرماندار شهرستان دلیجان  هفتم مهر ماه  با حضور در شهر نراق و بازدید از ایستگاه شماره یک آتش نشانی شهرداری  درحضور رئیس شورای شهر و شهردار نراق از زحمات و تلاش های آتش نشانان این ایستگاه تقدیر بعمل آورد  .

در حاشیه این مراسم شهردار نراق گزارشی از امکانات ،  تجهیزات و توان آتش نشانی شهرداری در ارائه خدمات  مطلوب به شهروندان ارائه و  یاد آور شد  طی دو سال گذشته ساختمان  ایستگاه  ضمن رعایت آخرین استاندارد های  روز با کمک سازمان شهرداریها و استانداری مرکزی  ساخته و به بهره برداری رسیده  و  خودروی آتش نشانی و تجهیزات مورد نیاز هم خریداری گردید تا ضریب  اطمینان شهر  در مقابله با آتش سوزی و اطفاء حریق  به مراتب بهتر از گذشته گردد .  ایشان افزود در جنب  ایستگاه  فندانسیون  سوله مدیرت بحران نیز آماده  شده است که اگر از طرف معاونت عمرانی استان  تامین اعتبار گردد در سال 93 به بهره برداری خواهد رسید .

اکبری فرماندار دلیجان قول مساعد داد با توجه به اینکه شهر نراق شهری توریستی و  دانشجویی است و  به روستا های مجاور هم خدمات رسانی می نماید،  تامین اعتبار این سوله را در اولویت  قرار  خواهد داد .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد